God dag Ebbas vänner <8

   Tjenare Medmänniskor.

Mitt namn är Anne och jag kände för att våldgästa Ebbas blogg.. Så jag gjorde det *stygg ;3*
Jag vet inte hur lång tid det tar för Ebba att upptäcka detta, eller om hon kommer att ta bort det.
HEIHEI ÄBBAAH <:
Men jag kommer få en utskällning nästa gång vi möts.. Ellerhur Ebba? ^w^-

Just nu sitter jag och lyssnar på Alien Ant Farm (ANTMAN ÅH <3 c8 Ni bah va? :3)

^-- Där har vi ju henne! Asså inte Mr Antman, utan hon den där som skriver - Anne. :{3 <- Fransk mustasch.

När jag ändå skriver massa onödigt som ändå ingen kommer läsa så
kan jag väl få skriva att mitt band ska skicka in några av våra låtar 
till *censurerat ;3* För att de ska välja de som de tycker är bäst.
Sedan ska vi spela dem på Kungsan i juni.. Eller om det va Juli...
JAG VÅLDGÄSTAR IGEN NÄR JAG FÅTT VETA DATUMET 8d 

Nu har jag våldgästat klart.

Våldgästat av Anne Gurkovich *dampvinka* Heidååh ^3^
..Ebbas liv xd..

P.S
Ni kanske har märkt att det finns lite smygreklam här och där.
Ni måste förstå att det är av skäl skapat av Allah.
Det är bra för mjälten.
Klicka c;
ego 8'd

Kommentarer
Postat av: Ebba

-.-

2011-04-18 @ 23:22:16
URL: http://deathblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0