Im back!!!!


Detta inlägg är väldigt långt, men oroa dig inte....Det är mest bilder :)



Ok nu har jag varit borta ett tag men nu är jag till baka!!!!!!!! yeeeey
NU ska jag berätta om lite saker som hänt.Kommer inte direkt ihåg vilken ordning vi gjorde det på men....


Aja, vi har varit på Koh Phangan.Det var jag Pappa,Hampus,Sofia,gustav och pernilla.Hela pappa familjen alltså :)
Jag åt kycklingspett och drack en annanas smoothie :)

Här är några bilder :)




Här är vi hela familjen.Bilderna blev lite röda men jag kunde inte ha blixt där inne :/






sedan har jag varit med Wendy :)




Vi var ute på stan och hade lite kul...






Sedan var jag med emelie.




Vi gjorde amerikanska pannkakor












Sedan har jag varit på kören och repat typ jämnt....'




FAst det är iförsig lite kul ... :)






LUv/ Ebb

Kommentarer
Postat av: emelie

ÄNTLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGEN BÖRJAR DU BLOGGA "IGEN"! :P -.-

2011-04-09 @ 10:22:04
URL: http://emsanbemsans.blogg.se/
Postat av: emelie

SV:sluta kalla mig nutte! jag är ingen bebis -.- eller nutte -.-

2011-04-09 @ 10:45:52
URL: http://emsanbemsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0