:)

Svart till:


Ebba
om Nytt i min garderob:
ÅÅÅ jag såg dendära klänningen idag när jag var ute och shoppade.
Jag var så här ----> [ ] nära på att köpa den ;)
och btw det är en topp ;)

Nej det är en klänning men den finns som en topp oxå... Hej ebba förresten :D(jag könner henne :P, hihi pratar/skriver med mig själv... vad dryg ja är?)


här är EBBA <3


tydligare bild på ebba...






Men kära lilla emelie.Du har skrivit det på faceboock tre gånger du behöver inte säga det på bloggen också.

Emelie är min allra bästaste vän.


bild på babyface (Emelie)


I LUV U / Ebb

Kommentarer
Postat av: emelie

Sv:vad gullig du ääärrrrrrrrrrr.... <3

Men please sluta kalla mig för babyface elr något sånt!!! jag föredrar Emelie,emme,bästis/bästisen... och jo... jag var tvungen att skriva det på bloggen oxå...

2011-03-17 @ 22:18:31
URL: http://emsanbemsans.blogg.se/
Postat av: Anne

bilden e fett gullig på Emme ^w^

För att inte nämna att de på dig också är de :3

2011-03-20 @ 16:28:13
URL: http://www.lingling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0