Idag :)

Bilden hade varit så mycket finare om det inte hade varit någon snö -.-

Sorry att jag inte har bloggat tidigare idag men har haft fullt upp.
Först sov jag till 11 O.O
Hehe

Aja.
Sedan duchade jag och städade mitt rum.
Sedan åkte jag iväg med sofia,pernilla och hampus till pernillas mamma och systers och brors hus....Tror jag.
Vi åt lunch där.Lilla nisse var också där.Fast han har varit sjuk :( men han värkade vara glad och pigg.
Sedan åkte vi och handlade.

Vi har ätit Lime kyckling.
Det var jätte gott.
Innan vi åt spelade jag COD med Hampus.
Vi körde Race typ hundra gånger.Om jag hade varit 1,5 sekunder snabbare hade jag fått tre stjärnor :(


Nu vet ni vad jag har gjort under min dag.Nu ska jag kolla på film

LUv/ebb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0