Shoppat idag -.-

Ok världens tråkigaste rubrik meeeen....Aja.
Imorgon ska jag stanna i skolan med några av mina klasskamrater för att jobba med ett skol projekt vi har.
Vi ska nämligen göra en musikvideo.
Jag har tagit hand om kläd shoppingen och hittade faktiskt några riktiga fynd.

Asså vi har färg som tema så det ska vara lite craazzzyy om du förstår vad jag menar o.O
Men i alla fall...Det går typ inte att hitta kläder om man inte vill ha Vita,gråa,svarta,bruna eller becha kläder.
Asså jag gick runt typ i timmar men sedan hittade jag några ok kläder på H&M.

Men det ska bli kul imorgon.
Jag kan lägga ut lite bilder på hur vi ser ut då ;)

LUV/Ebb

Kommentarer
Postat av: R O L L Y

Sv: Tack så mycket!

2011-03-17 @ 21:32:15
URL: http://fornia.blogg.se/
Postat av: emelie

heeeeeeeeeeeeeeeeeej bästis!!!! kommenterar bara för att du bad mig att göra det för några sekunder sedan på facebook :P vet inte riktigt vad jag ska skriva...

HEJ

-DÅ

-RE

hihi jag är ju sååååå rolig :P .......

Hej då <3

2011-03-17 @ 21:50:39
URL: http://emsanbemsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0