Shoppat!


Japp :)

Som ni vet ha jag hafft studiedag idag så jag har gått ut och shoppat med
Alice


Och Thilda




Och bara för att jag är så söööt idag så får ni en bild på mig också :P



Kameran är sådär halvbra men den var tagen på thildas ipod :/




Men i alla fall.Först var vi inne på H&M.Då köpte jag en tröja och ett par skor.

Kunde inte hitta bild på tröjan.

Sedan köpte jag Smin 3 Mideval.



Asså jag vet att det är ånigt men jag ÄLLLSKAAAAR sims och medeltiden är min abspoluta favorit tid så jag var tvungen :P


Och så klart köpte jag ett par hörlura.Jag blev så här glad --> [                                                        ] 1:1000000


Men seriöst.Asså jag skulle haaft dött om jag var tvungen och ha mina gamla piss hörlurar.
Nu slipper jag i alla fall dom :)



LUv/ Ebb




Lyssna på denhära låten :)




Kommentarer
Postat av: emelie

ååå det verkar fett kul(sims medival) är det kul?

och btw du kan ta bild på tröjan själv... :P :)

2011-03-31 @ 17:34:35
URL: http://emsanbemsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0